Consument wil gezonder uit eten

De Nederlandse consument wil gezonder eten in de horeca, maar mist daar een goed aanbod. Dat blijkt uit het Nationale Horecaonderzoek 2005. Hieronder treft u de top vijf van producten die door de consument in de horeca wordt gemist:

1. Verrassende nieuwe producten 28 procent
2. Aanbod van groente 28 procent
3. Light/caloriearme producten 26 procent
4. Aanbod van vis producten 23 procent
5. Verse producten 22 procent

Ruim 13.000 consumenten gaven in het onderzoek van Foodstep uit Wageningen hun mening over de horeca.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!