Von Dutch maakt comeback

Von Dutch is bezig met een comeback. Tonny Sorensen, directeur van Von Dutch Originals, wil het merk herpositioneren. Daarbij zal de positionering niet perse op het gebied van kleding zijn. Sorensen heeft plannen om nieuwe markten aan te boren, die kunnen variëren van briefpapier tot energiedrankjes. Zo maakt Von Dutch al motoren in de prijsklasse van 40.000 dollar tot 150.000 dollar. “Von Dutch is geen kledingmerk. Het is een lifestyle. Het energiedrankje kan de truckerpet (een paar jaar geleden razend populair) van volgend jaar zijn”, aldus Sorensen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!