‘Kruidvat babyvoeding ultieme test voor kracht A-merken’

De huismerk babyvoeding van drogisterijketen is de ultieme test voor de positie van A-merken, vindt Marcel van Aalst, directeur onderzoek van het Erasmus Food Management Instituut (EFMI). “Zowel in het supermarkt- als in het drogisterijkanaal heeft het A-merk terrein terrein verloren aan het huismerk. Babyvoeding is één van die laatste bastions waar nog geen winkelier zich aan had gewaagd. Kruidvat doet dat nu wel. Babyvoeding is echter andere koek dan een deodorant of een cd met klassieke muziek. Je kunt dit beschouwen als de ultieme test, zowel voor het A-merk als voor het Kruidvat-merk zelf”, aldus Van Aalst in het AD.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!