Recall Nutricia zorgt voor vraag huismerk

Supermarkten kampen voor de tweede keer dit jaar met lege schappen kindervoeding. Het tekort heeft ondernemers met de neus op de feiten gedrukt: het monopolie van Nutricia zorgt voor een kwetsbaar schap. Daardoor ontstaan kansen voor huismerken. De werkwijze van Nutricia schiet bij sommige ondernemers in het verkeerde keelgat. “Ze hebben de arrogantie om retailers vier tot vijf weken zonder goederen te laten zitten omdat ze een cosmetische wijziging willen doorvoeren. Dat doet geen enkele andere leverancier. Ik hoop dat Nestlé deze zoveelste misser aangrijpt om hun assortiment erdoor te drukken”, aldus Ard van de Huijgevoort, Jumbo-ondernemer in Luyksgestel.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!