Advertorial: Vijf tips om meer uit je reclamebudget te halen  

Advertorial: Vijf tips om meer uit je reclamebudget te halen  

Retail kenmerkt zich door dynamiek, snelheid en creativiteit. Waar de retailer voorheen misschien wegkwam met regelmatig campagnes draaien, verlangt de consument vandaag de dag dat de retailer 24/7 relevant is. Je wilt als retailer immers continu kunnen inspelen op de veranderende marktomstandigheden, maar dit vereist veel van de organisatie en de mensen. En is een ‘always on’ strategie wel betaalbaar? Want het is immers belangrijk om de content, zowel online als offline relevant te houden.  

Een ‘always on’ strategie hoeft helemaal niet duur te zijn. Maar een voorwaarde is wel dat de processen helder en gestroomlijnd zijn. Zodat er snel en efficiënt gewerkt kan worden en zonder het overzicht uit het oog te verliezen. Dat je de juiste specialisten betrekt in het proces of juist laat gaan als ze niet meer nodig zijn. Op deze manier levert het je niet alleen het beste creatieve werk op, maar ook meer tijd voor het bedenken van nieuwe ideeën of strategieën. Want als het creatieve proces soepel loopt, dan biedt dit nieuwe kansen. En uiteraard levert dat weer geld op. Want wie wil nou niet meer uit zijn reclamebudget halen? 

Ook meer halen uit je reclamebudget en toch ‘always on’ zijn met multi-channel content die relevant en onderscheidend is?  Download hier onze 5 tips of maak een ‘aanpak-afspraak’ met Marieke de Koning van de Reclamefabriek via 020-4625904.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in