Heineken lanceert Premium Ligt in VS

Heineken introduceert Heineken Premium Light in Amerika. De introductie wordt ondersteund met een 42 miljoen euro kostende marketingcampagne. In het eerste jaar verwacht Heineken ongeveer 120 miljoen flesjes te verkopen. Het nieuwe bier is lichter van smaak en heeft minder calorieën en koolhydraten. Het bier wordt als eerste gelanceerd in de horeca. Vanaf maart is het bier te koop in restaurants en bars en vanaf april kan de consument het bier kopen in de supermarkt. Heineken hoopt met de introductie een antwoord te hebben op de groeiende populariteit van sterke drank en wijn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!