Starbucks ook in film

De Amerikaanse koffieketen Starbucks wil nu ook films gaan promoten. Eerder was Starbucks al begonnen met het promoten van muziek en het verkopen van cd’s in de koffiebars. De eerste film die Starbucks gaat promoten is Akeelah and the Bee. De promotie vindt plaats in de eigen zaken en er zullen dvd’s met de film en cd’s van de filmmuziek worden verkocht. De inspanningen van Starbucks worden beloond met een (onbekend) deel van de filmopbrengsten. Met de productuitbreiding wil het bedrijf de ‘koffie-ervaring’ veraangenamen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!