KPN start met winkelformule voor jongeren

KPN richt zich met de nieuwe winkelformule KPN576 op jongeren van tussen de 18 en 24 jaar. Daarmee voegt KPN een nieuwe titel toe aan zijn winkeldivisie, die tot nu toe bestond uit de Primafoon-winkels en de Business Centers. Daarbij heeft KPN recent zestig Kral-vestigingen opgekocht. Deze blijven vooralsnog opereren onder de voormalige naam. Of de naam Kral uiteindelijk van de gevel verdwijnt, is nog niet duidelijk.

De eerste KPN576-shop is geopend in Den Haag. De filialen komen alleen in de grote steden en op A1-lokaties. “Dit jaar openen we naar verwachting tien vestigingen. Dat zuller er op termijn twintig worden”, zegt marketingmanager Nico de Jong.

KPN is momenteel bezig zijn verkoopkracht verder te versterken met de uitbreiding van eigen verkooppunten. In de visie van KPN wordt het steeds belangrijker om relevante pakketten van producten en diensten samen te stellen en deze op aansprekende wijze aan individuen, gezinnen en ondernemingen aan te bieden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!