Nieuwe showrooms op Champs-Elysées

Het fameuze winkelwalhalla van Parijs, Champs-Elysées, wordt door de vele nieuwe winkelpanden bij winkelliefhebbers extra populair. Het afgelopen half jaar is de winkelstraat verfraaid met verschillende luxe winkels. Zo opende Louis Vuitton na twee jaar van bouwwerkzaamheden een zeven etages tellend pand. In juli opende Heineken Culture Bière, bestaande uit een lounge, restaurant, winkel en expositieruimte, verdeeld over drie verdiepingen. Ook autofabrikant Toyota wilde een presentatieruimte en liet voor vijf miljoen euro een hypermoderne showroom bouwen. De vernieuwing zal volgens Dominique Roder, van de winkeliersvereniging, goed zijn voor spectaculaire bezoekerscijfers.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!