"Autobranche nog te vrouwonvriendelijk"

Marketingbureau FeMark gaat op zoek naar het meest vrouwbewuste autobedrijf van Nederland. Daartoe gaan mysteryshoppers bedrijven beoordelen op vrouwvriendelijkheid. Daarnaast wordt een enquête ingezet. Volgens FeMark is de autobranche te vrouwonvriendelijk en is een mentaliteitsverandering noodzakelijk. “Veel vrouwen hebben er moeite mee om hun auto naar de garage te brengen. Ze zijn bang uitgelachen te worden”, aldus Jan van Gestel van het Instituut voor Autobranche en Management. Dat staat FeMark bij in het onderzoek. De uitslag volgt in september.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!