13% Meer netto winst voor Wal-Mart

Wal-Mart, 's werelds grootste retailer, zag zijn netto winst in het laatste kwartaal van 2004 met 13 procent stijgen. Wal-Mart heeft dat vooral aan een sterke verkoop van consumentenelektronica, kleding en kerstkaarten te danken. De gigant voerde hier een agressieve reclamecampagne voor. De omzet van Wal-Mart steeg met 8,6 procent tot 89,3 miljoen dollar.

Topman Lee Scott zei dat het jaar 2005 de geschiedenis in zal gaan als “het jaar van de verandering”. Wal-Mart is zich gaan richten op een bredere doelgroep, geeft winkels een nieuw uiterlijk en voegt kwalitatief betere producten toe aan het assortiment.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!