La Place leert Bijenkorf een lesje

Vroom & Dreesmanns horecaformule La Place gaat de Bijenkorf advies geven over het succesvol uitbaten van warenhuiscafetaria’s. Er loopt nu een pilot in de Amsterdamse Bijenkorf. Een woordvoerder van dat warenhuis: “In de loop van het jaar zal duidelijk zijn of het wordt uitgebreid naar andere vestigingen.”

Bijenkorfs La Place-variant heet La Ruche. Bijenkorfs woordvoerder: “Van La Place nemen we bijvoorbeeld over dat de maaltijden duidelijk zichtbaar voor de klant klaargemaakt worden. Maar we zitten wel in een hoger segment dan La Place.” Die formule is het grote succes van V&D, dat verder een moeilijke tijd kent. La Place zorgt voor 15 procent van de omzet van het warenhuis.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!