Kruidvat-moederbedrijf vraagt ideeën van klanten

AS Watson, moederbedrijf van onder meer Kruidvat en Trekpleister, vraagt consumenten om met innovaties te komen. Afgelopen week vond op het hoofdkantoor in Renswoude de eerste editie van de ‘AS Watson Ideeëndag’ plaats. Die beviel blijkbaar goed, want iedere twee maanden volgt nu een nieuwe editie, de eerstvolgende op 7 april.

Inkoopdirecteur Kees Buur noemde de eerste editie een succes. “Er zijn veel mensen die wel een goed idee hebben, maar niet weten hoe ze dat in de markt moeten zetten. Ik denk dat we met deze dag die drempel kunnen wegnemen.” Afgelopen week probeerden zo’n zeventig mensen hun flexibele toetsenborden, instant-potgrond en ‘kaarsvetopvangbakjes’ aan AS Watson te slijten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!