Modehuizen zien groei in gsm-accessoires

Steeds meer mensen kopen luxe accessoires voor hun mobieltjes, zoals frontjes met kristallen. Vooral in Amerika is het ‘pimpen’ van gsm’s populair. Volgens onderzoeksbureau Ovum ging vorig jaar 1,5 miljard dollar rond in de gsm-accessoiresector. En de komende jaren verwacht het bureau jaarlijks een groei van 10 procent.

Aanvankelijk werd de luxe-accessoiremarkt gedomineerd door dure merken als Louis Vuitton, maar nu mengen ook telecom-aanbieders zich in de strijd. Zo werkt T-Mobile samen met het jonge kledingmerk Juicy Couture.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!