KFC verwerkt geheime code in tv-spots

De Amerikaanse fastfoodketen Kentucky Fried Chicken heeft geheime codes verwerkt in nieuwe tv-reclames. Dat heeft het gedaan om klanten meer te betrekken bij de reclames. De bedoeling is dat kijkers de reclame opnemen en in slowmotion afspelen, om er zo een geheime code uit te halen. Met deze code krijgt de klant een dollar korting op de nieuwe Buffalo Snacker Sandwich van de keten.

De campagne wordt grootschalig uitgezonden op de buis, ook. “Een gewone tv-reclame wordt plotseling een interactieve ervaring tussen KFC en de doelgroep”, aldus Tom O’Keefe, executive creative director voor KFC bij bureau FCB. De spots zijn ook te zien op www.kfc.com.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!