Bedrijfswinkel ziet mogelijkheden

Bedrijfswinkels lijken een voorspoedige toekomst tegemoet te gaan. Uit onderzoek van het Bedrijfschap Horeca en Catering blijkt dat een kwart van alle werknemers gebruik zou maken van een bedrijfswinkel, als deze wordt aangeboden. Vooral omdat het de werknemer veel tijd en moeite bespaart.

Sodexho, dat onder de naam HomeRun vier bedrijfswinkels exploiteert bij Shell, Ford en Dow Chemicals, anticipeert daar al op en gaat uitbreiden. Met de formule So Easy gaat het dit jaar vier bedrijfswinkels en 25 kleinere outlets openen. Het productaanbod bestaat behalve food ook uit non-food en diensten. Juist die gemakken worden namelijk gewaardeerd door werknemers, zo is gebleken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!