Franchiseformule moet zich onderscheiden

Op donderdag 23 maart vindt de Nationale Dag voor Franchise Managers plaats. Naast presentaties van onder andere Rob Terstappen (Bakker Bart) en Peter Taks (Groep Gerechtsdeurwaarders Nederland) en een forum wordt op deze dag ook de Franchise Manager van het Jaar 2006 gekozen.

De winnaar wordt gekozen op basis van waardering van zijn franchisecollega’s. Volgens het Franchise Managers Netwerk Nederland houdt dit in dat de Franchise Manager van het Jaar markant, succesvol dan wel innovatief moet zijn. Bovendien is van belang welke franchiseformule zich onderscheidt op basis van prestaties, marktpositie, reputatie, groei dan wel innoverend vermogen.

De vijf franchisemanagers die het best aan dit profiel voldeden blijken Rob Terstappen (Bakker Bart), Luc van Bussel (Profile Tyrecenter), Fabian Brachetta (Subway), Felix de Wit (RE/MAX) en Marja Veenstra (Livera) te zijn. Deze vijf zijn namelijk de overgebleven vijf genomineerden voor de titel. Vorig jaar won Aart Vogel van Hema. Meer informatie op RetailAgenda.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!