Unox valt huismerken aan in stamppotmarkt

Unox, onderdeel van Unilever, gaat stamppot verkopen. Tot nu toe was dit het exclusieve domein van de huismerken. Harry Brouwer, CEO van Unilever Bestfoods Nederland, was één van de testpersonen om tot de juiste smaken te komen. "Toen het bij mij thuis op tafel kwam, was het gezin van mening dat het een smakelijke maaltijd was. Van bekenden kreeg ik te horen ‘Het smaakt zoals bij moeder thuis’. Nou, een beter compliment kun je niet krijgen", aldus Brouwer in het AD. De markt van snelle happen uit het koelversvak groeit jaarlijks met zo’n 10 procent. Ongeveer 60 procent van de huishoudens koopt een ‘makkelijke maaltijd’ uit het koelversvak, aldus cijfers van onderzoeksbureau GfK.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!