Lingerie voor mannen is groeimarkt

Met mannenondermode is steeds meer geld te verdienen, zo stellen kenners. `Er zijn steeds meer jongens en mannen die terugkomen voor het nieuwste van het nieuwste.` Er zijn wel duidelijke groepen te onderscheiden. De veertiger die aardig wat geld te besteden heeft, koopt het makkelijkst. Daarnaast heb je de jonge trendvolger die gericht zoekt naar trendy nieuwe producten. `Zo`n 10 tot 15% van mijn klanten bestaat uit jongens die steeds de allernieuwste modellen willen hebben`, aldus Rene Haeren van A Men`s World in Helmond. Zijn klandizie bestaat voornamelijk uit tweeverdieners en homoseksuele mannen. De laatste groep zoekt vooral naar moderne designs. `Dat kan de ene keer een basisstring zijn en de andere keer een pikante doorzichtige slip of eentje met steentjes erop. De basics blijven bij mij veelal hangen.` Een andere type consument is de oudere heer die voor de ouderwetse onderbroek komt. `Voor de oudere klant bestel ik op maat en lever ik thuis af. Dat is puur service, het wordt gewaardeerd en het levert me veel nieuwe klandizie op.` Mannen zijn vrij winkelvast. Overigens wordt 50% van de mannelijke ondermode nog door vrouwen gekocht die er door de partners op uit gestuurd zijn. `Vrouwen zijn heel kritisch.`

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!