Super de Boer’s SuperKicks populair

Het SuperKicks-programma van Super de Boer is populair bij de jeugd. Op de website van het voetbalprogramma, www.superkicks.nl, heeft zich het 50.000ste lid geregistreerd. Op de site is volgens de Laurus-dochter een “3D-voetbaltrainingsprogramma” te zien, bedoeld “om de Nederlandse jeugd in beweging te krijgen.” Kinderen kunnen er voetbaltrucjes zien, en die vervolgens op straat in de praktijk brengen.

Naast de site bestaat Super de Boer’s voetbalprogramma uit evenementen als voetbalmiddagen in het land. Voetbal blijkt dit jaar sowieso een goed middel te zijn om aandacht – en klanten – te trekken. De voetbalplaatjes van Plus zijn namelijk ook populairder dan de supermarkt vooraf had gehoopt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!