Bonnenkorting in opkomst

Klanten krijgen aan de kassa steeds vaker korting die van het merk komt in plaats van de supermarkt. In België is dit systeem al jarenlang populair. Hier heeft Albert Heijn zulke bonnenkorting jarenlang tegen gehouden, omdat het controle over de kortingen wilde houden.

Ahold-dochter Etos komt nu echter ook met zo’n bonnenactie. In het Etos-magazine Lekker in het Leven staan kortingsbonnen van Procter & Gamble, DE, Gillette en Heinz. Deze actie wordt uitgevoerd door Promo Control. Diens concurrent Sogec Benelux verwacht volgende maand met bonnenkortingen te beginnen in Nederland. Unilever en Carrefour behoren tot de klanten van Sogec.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!