Super de Boer lanceert nieuw blad

Super de Boer heeft een nieuw magazine gelanceerd, Lekker Leven. Marketingmanager Bren Hortensius noemt het blad een logisch verlengstuk van de dienstverlening als full-service supermarkt.

Het blad moet gaan over “de fijne dingen van het leven.” Behalve recepten staan er volgens Hortensius ook aantrekkelijke consumentenacties en actuele artikelen in. Lekker Leven verschijnt zes keer per jaar in een oplage van 2,8 miljoen exemplaren. Het wordt gratis via de winkels, maar ook huis-aan-huis verspreid.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!