Marktonderzoek Klantenloyaliteit 2022: de bevindingen 

Marktonderzoek Klantenloyaliteit 2022: de bevindingen 

Comarch voerde net als vorig jaar een marktonderzoek uit om meer te weten te komen over de actuele voorkeuren van consument en hun gedrag op vlak van klantenbinding. 

Zeker in deze volatiele tijden zijn er interessante inzichten uit de bus gekomen. Wil je graag weten op welk tijdstip en via welk kanaal klanten het liefst interageren met merken? Of welke loyaliteitsprogramma’s mensen als geweldig beschouwen? Of wat een merk juist moet doen om iemand over de drempel te krijgen om zich in te schrijven in een nieuw programma maar ook wat je moet doen om die persoon op lange termijn loyaal te maken? Of nog welke beloningen klanten waarderen en welke niet.

Graag delen wij deze inzichten met je. Download nu het gratis rapport! 
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!