Super De Boer verbouwt winkels

Super De Boer start de operatie Refresh: voor de zomer van 2005 worden 300 filialen voorzien van een nieuw, fris uiterlijk en bijbehorende winkel- en schapindeling. De nieuwe indeling van de filialen van Super De Boer is gebaseerd op zogenaamde eetmomenten: producten voor warme maaltijden, ontbijt en desserts staan netjes bij de groep waar ze toe behoren. Dit jaar nog worden er 40 vestigingen omgebouwd. In 2006 moeten alle 392 filialen van Super De Boer van de nieuwe indeling voorzien zijn. Moederbedrijf Laurus trekt naar verluidt 79 miljoen euro uit voor de operatie. Ook moeten ongeveer 200 franchisenemers in de buidel tasten voor de facelift van hun eigen filialen. Producten staan centraal in de nieuwe indeling. Stellingen en materialen zijn ondergeschikt gemaakt. Zo wordt onder meer het huismerk voorzien van een nieuw design. De nieuwe Super De Boer richt zich op drie soorten klanten, namelijk de zuinige klant, de prijsbewuste klant en de klant die bereid is te betalen voor luxe en service. Laurus komt binnenkort met een aandelenemissie. Hiermee moeten de winkelinvesteringen bij Super De Boer en Edah gefinancierd worden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!