4% minder afzet The Greenery

Het groente- en fruitbedrijf The Greenery is er in 2005 niet in geslaagd zijn afzet volgens plan met drie procent te laten groeien. Sterker nog, er werd juist vier procent minder tomaten, appels, en andere versproducten afgezet. De omzet van het bedrijf kwam afgelopen jaar uit op 1,9 miljard euro, een stijging van 45 miljoen.

Algemeen directeur Philip Smits ziet een lichtpunt in de met 22 procent gestegen omzet van biologische producten. “Dit is de echte doorbraak van biologisch groente en fruit. De vraag is groter dan het aanbod.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!