Dagen Week van de Lingerie geteld

De jaarlijkse Week van de Lingerie houdt na twaalf jaar op te bestaan. De organiserende Stichting The Foundation kon niet genoeg sponsoren aan zich binden om door te gaan met de week. Een woordvoerder verklaarde dat vooral ketens en warenhuizen meer waarde hechten aan zelfstandige marketingprojecten.

De Stichting The Foundation wordt nu opgeheven. Toch sluit het een eventuele doorstart niet uit. De merknaam Week van de Lingerie wordt nu te huur aangeboden, onder enkele voorwaarden. “We willen natuurlijk niet dat er afbreuk aan het imago wordt gedaan. De Week van de Lingerie mag bijvoorbeeld geen week van afprijzingen worden.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!