Tegenreactie Nettorama op Jumbo

Supermarktketen Nettorama heeft op Jumbo’s prijsverlagingen gereageerd door op zijn beurt onder de prijzen van deze concurrent te gaan zitten. Vorige week verlaagde Jumbo de prijzen van honderd producten, waarmee deze goedkoper werden dan vergelijkbare artikelen bij Aldi en Lidl. Nettorama zit bij al deze producten inmiddels vier tot vijf cent onder de Jumbo-prijs.

Volgens topman Jaap Bastmeijer zullen Aldi en Lidl niet waker liggen van Jumbo’s prijsverlagingen. “Het gaat om producten die bij Aldi en Lidl een zeer beperkt deel van de omzet uitmaken.” Volgens hem is er wel wat meer nodig voor een aanval op de Duitse discounters. “Het gaat om een armzalig pakket van honderd artikelen waarvoor consumenten echt niet naar Aldi of Lidl gaan.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!