"Specsavers wil geen prijzenoorlog"

Optiekketen Specsavers wil, ondanks geluiden in die richting, helemaal geen prijzenoorlog ontketenen. Dat stelt topman Doug Perkins. “We willen de beste kwaliteit brillen en contactlenzen leveren voor de beste prijs. En we hopen dat Nederlanders niet meer één keer in de vier jaar, maar één keer in de drie jaar naar de opticien gaan.”

Volgens Perkins zijn er gouden tijden in aankomst voor de branche. “Denk aan de vergrijzing. Er komen steeds meer ouderen en ze worden ook steeds ouder. Na pakweg je zestigste heeft iedereen een bril of contactlenzen nodig.” Ook verwacht hij veel van de groep consumenten onder de veertig jaar. “Door beeldschermwerk en urenlang computerspelletjes doen, kunnen mensen eerder bijziend worden.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!