Van der Laan wellicht Marketeer of the Year

Ahold’s commerciële directeur Sander van der Laan is genomineerd voor de titel ‘Marketeer of the Year’. Die prijs wordt uitgereikt door het Tijdschrift voor Marketing, Platform Innovatie in Marketing en Nima. Volgens de jury is Albert Heijn, ondanks de heftige prijsstrijd, helemaal terug – en toch heeft het zijn onderscheidende positie behouden.

De andere twee genomineerden zijn Postbank-directeur Hans Hagenaars (jury: “De Postbank is een sterk merk geworden”) en Unilever-directeur Frank Weijers (“Veel aandacht voor creativiteit in markten die verzadigd lijken, maar dat toch niet zijn.”)

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!