Lee en Men_at_work: "Rip it off"

Tot en met zondag voeren jeansmerk Lee en modeketen Men_at_Work een gezamenlijke etalageactie. In de winkeletalages zullen Lee-broeken hangen, die beplakt zijn met tape. Klanten worden met de spreuk “Rip it off and make history” aangemoedigd de tape te verwijderen en de jeans mee te ‘stelen’. Wie dat doet, krijgt de boodschap te lezen: "You're late. Somebody else ripped this jeans and made history with Lee. Be quicker next time!”

Volgens Lee sluit deze actie aan bij hun campagne, die erop gericht is mensen hun eigen geschiedenis te schrijven. “De campagne laat zien hoe men op een persoonlijke manier geschiedenis kan maken. Dus hoe ogenschijnlijk kleine handelingen die zijn gekoppeld aan passie, de geschiedenis van elk individu een andere vorm kunnen geven”, aldus het jeansmerk.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!