Biologisch: da’s logisch

Maakten supermarkten een aantal seizoenen geleden slechts een klein hoekje vrij voor biologische producten, vandaag de dag zijn zij steeds meer te vinden. Rondom het thema ‘biologisch’ worden zelfs gericht acties ontwikkeld en reclamecampagnes gemaakt. In andere landen is ‘bio’ al langer ‘in’ en zelfs big business geworden, nu supermarktreuzen als Wal-Mart het hoog op de agenda hebben staan, signaleert Toine van der Heijden. Donderdag in RetailTrends alle ins en outs van bio.

Het meinummer van RetailTrends verschijnt aanstaande donderdag, 11 mei.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!