Trends in consumentengedrag

Het zijn twee belangrijke trends van dit moment: Duurzaamheid en Insperience. Trendanalist Christine Boland bespreekt in het meinummer van RetailTrends deze trends. Duurzaamheid en Insperience bepalen het consumentengedrag momenteel al sterk, maar ook op de lange termijn zullen ze een grote rol blijven spelen.

Ook gaat zij in op de maatschappelijke ontwikkelingen die uiteindelijk aan de basis staan van deze belangrijke trends in consumentengedrag. Trends ontstaan namelijk niet zomaar. Zo gaan mensen volgens haar in deze tijden van onzekerheden en ontevredenheid op zoek naar houvast en duidelijkheid, maar ook naar positivisme.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!