Komische taferelen bij MEN_at_WORK

Een actie van jeansmerk Lee en modeketen MEN_at_WORK heeft afgelopen week voor komische taferelen gezorgd. Op de buitenkant van de etalages werden echte Lee-spijkerbroeken bevestigd met tape. Met de kreet “Rip it off” werden voorbijgangers aangespoord de jeans toch vooral mee te nemen. En dat gebeurde ook.

Zo was de jeans in de Kalverstraat in Amsterdam al binnen tien minuten van de etalage verdwenen. In Bergen op Zoom was de reactie totaal anders. Hier ontstond een opstootje toen twee jongen gehoor wilden geven aan de kreet. Omstanders lieten hen namelijk weten dat ze het niet konden maken om de broek mee te nemen. De actie valt binnen Lee’s campagne ‘Make history’.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!