Boss is hét überseksuele merk

Hugo Boss is het merk in uitstek voor het nieuwe mannelijke doelwit van marketeers: de überseksueel. Dat blijkt uit onderzoek van reclamebureau PPGH/JWt onder 850 consumenten. Van de respondenten vindt 39 procent Hugo Boss het meest überseksuele merk, gevolgd door Diesel (35 procent) en Calvin Klein (29 procent).

Merken die juist niet bij de überseksuele man passen zijn Hema (vijftig procent), Lonsdale (34 procent) en V&D (33 procent). De nieuwe man hoeft volgens de helft van de ondervraagden overigens niet trendy gekleed te gaan: bij voorkeur draagt de überseksueel een jeans met een T-shirt of overhemd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!