Plus gaat groot deel agf-producten onder huismerk brengen

Supermarktketen Plus gaat het merendeel van zijn versproducten onder eigen merk brengen. Daarnaast worden de Plus-cosmeticaproducten onder de Superunie-merknaam Derlon naar buiten gebracht. Dat stelt commercieel adjunct-directeur Sjaak de Korte van Plus Retail. `De operatie maakt onderdeel uit van een veel grotere operatie om onder de merknaam Plus meer kwaliteit in de schappen te brengen voor lagere prijzen`, aldus De Korte. Bij Plus ligt vanaf halverwege november een eigen lijn agf-producten in de schappen. De producten zijn verpakt in speciaal ontwikkeld doorzichtig materiaal en voeren het Plus-label. De Korte wil niet zeggen hoeveel agf-producten onder het label Plus komen. `We zijn echter constant op zoek naar producten die we onder het eigen label kunnen presenteren. Zeker is wel dat we in de agf-afdeling een vrij grote serie onder het Plus-huismerk gaan brengen.` Plus heeft net de introductie van een eigen range kaas afgerond. De Klaverlander-kaas ligt sinds begin november in de Plus-supermarkten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!