Nieuwe rage: de Mentos-drankfontein

Mentos, het snoepje van de Nederlandse producent Van Melle heft in de VS tot een nieuwe rage geleid. Amerikanen stoppen een handvol Mentos in een grote fles Diet Coke en veroorzaken zo na het schudden een sprankelende fontein. Op internet tonen honderden filmpjes hoe hoog de zoete straal kan spuiten. Het Italiaanse moederbedrijf van Van Melle overweegt recordpogingen te sponseren.

Tot een hogere verkoop van het snoepje leidde de rage nog niet. Maar de filmpjes op internet zijn ook bij ons populair. Die populariteit is niet helemaal zonder gevaar. De combinatie van cola en Mentos leidt soms tot misselijkheid.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!