Vomar breekt met reclamebureau

Supermarktketen Vomar heeft twee weken geleden een punt gezet achter de relatie met reclamebureau Roorda. Dat hebben Vomars algemeen directeur Hans Wielinga en Roorda’s algemeen directeur Jan Oldenburger bevestigd.

Eugène Roorda schreef onlangs het boek ‘Kogelharde spruiten’, waarin hij hard afrekent met zijn voormalige klant Dirk van den Broek. Of de beëindiging van de relatie tussen Vomar en Roorda iets met dit boek te maken heeft, wilde Oldenburger niet zeggen. Er is volgens hem sprake van “verschil van inzicht over het te voeren beleid.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!