V&D neemt met piercingshop afstand van stoffig imago

Vroom & Dreesmann heeft op zijn Schoolcampus een plek ingeruimd voor piercingshop Danger Zone. In zeven vestigingen van de warenhuisketen kunnen de jonge klanten trendy navel-, tong- en tepelpiercings laten zetten. V&D hoopt daarmee meer aan te sluiten op de belevingswereld van jongeren en afstand te nemen van haar stoffige imago. `Wij richten ons op jongeren, vooral meisjes, vanaf een jaar of 13 tot 20. Veel jonge meiden durven niet naar een piercingzaak, omdat die vaak ergens achteraf ligt`, zegt medewerkster Maureen Preusz van de Rotterdamse Danger Zone. De eerste Danger Zone opende haar deuren in oktober 2003 in Utrecht. Het ging toen om een proef. Door het succes krijgen de Danger Zones nu een vaste plaats in de V&D-winkels.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!