Jumbo’s kracht: vrouwelijke touch

"Als je weet dat tachtig procent van je klanten vrouw is, dan is het ook wel prettig als zij zich op hun gemak voelen." Aldus commercieel directeur Colette Cloosterman-Van Eerd (foto). En dat lijkt merkbaar in de Jumbo-supers.

“Ik hoor het wel terug: dit is nou echt een vrouwelijke supermarkt. Ronde vormen, warme kleuren, maar ook de praktische inrichting. Aardbeien moeten bovenop in het wagentje, dus zit het versplein aan het einde. Jumbo heeft een vrouwelijke touch.” Het ouwe-jongens-krentenbrood-gehalte van de branche leidt volgens Cloosterman-Van Eerd vaak tot mannelijke supermarkten, waar alles recht en hoekig is, met veel staal en technische speeltjes.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!