Burberry wil mannenmodeketen

Het fashionmerk Burberry wil winkels openen die zich alleen op mannen richten. Hiermee wil het een breder publiek bereiken. In de winkels zullen onder meer enkele nieuwe mannenlijnen verkocht worden. Dat heeft de nieuwe topvrouw, de van Liz Claiborne afkomstige Angela Ahrendts, gezegd.

Daarnaast wil Burberry af van het imago in Groot-Brittannië. Volgens Ahrendts is het namelijk een typisch Britse gedachte dat vooral asociale jongeren kleding van het merk dragen. De rest van de wereld beschouwd Burberry wel als een “modern, klassiek merk”, aldus de topvrouw.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!