Merkfabrikanten in actie tegen aanhoudende prijzenoorlog

"De omzet daalt en duizenden banen zijn inmiddels verdwenen of staan op de tocht", is de noodkreet van de overkoepelende federatie van levensmiddelenfabrikanten FNLI. Het is de eerste maal dat deze fabrikanten gezamenlijk hun zorgen uiten. "Innovatie wordt bijkans onmogelijk gemaakt, waardoor de positie van een strategische sector van de Nederlandse economie verzwakt. Het is onbegrijpelijk dat ondernemers bereid zijn om gedurende lange tijd met verlies verkopen", zegt FNLI directeur Philip den Ouden. Volgens FNLI heeft de prijzenoorlog inmiddels 860 miljoen euro gekost.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!