Nieuw winkelkanaal op tv in steigers

Een nieuwe tv-zender die de hele dag koelkasten, tv’s en kleding veilt, gaat in oktober van start. Presentatoren praten de veiling live aan elkaar vanuit de studio’s in Almere. Kijkers bieden dan via telefoon en internet.

Top Shop en Chellomedia, de bedrijven achter het verkoopkanaal, investeren miljoenen euro’s in het ambitieuze project. Ze hopen dan ook dat dagelijks duizenden Nederlanders op het kanaal gaan afstemmen. “Kijkers moeten van onze uitzendingen genieten als van een leuke quiz”, vindt Jeroen Bergman, directeur van Chellomedia.

De zender gaat ook de bekende homeshoppingprogramma’s uitzenden en duurzame producten per opbod verkopen. De zender is te zien via het kanaal TelSell.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!