Gehaktbal krijgt label IKEA Food

Een deel van de voeding die de Zweedse meubelketen IKEA verkoopt, draagt binnenkort het IKEA-label. “Een label maakt ons product herkenbaarder en geeft de garantie van een hoge kwaliteit voor een lage prijs”, stelt Nele Bouchier, verantwoordelijk voor de PR bij de interieurketen.

Enkele producten die de consument in de restaurants van IKEA gebruikte, waren al te koop in de Zweedse shop die aan de keten verbonden is. Nieuw is nu dat dertig procent van het voedingsassortiment het IKEA-label krijgt. Het gaat hierbij om 150 artrikelen.

Gehaktballetjes, veenbessenjam, haring en zalm zijn enkele populaire producten die voortaan het geel-blauwe logo en de naam 'IKEA Food' dragen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!