Wodkamerk propageert koopbruid

“Russische vrouwen zijn geweldig, want niet kieskeurig. Je mag klein en dik zijn wat hen betreft.” Met die slogan bood het Nieuw-Zeelandse wodkamerk 42 Below een reis naar Moskou aan enkele van zijn klanten, inclusief huwelijk. De stunt stuitte op een ‘njet’ van de reclamecodecommissie in Nieuw-Zeeland, wegens “te vernederend voor vrouwen”.

De wodkaproducent maalt niet om de kritiek. “Veel Russische dames bieden zichzelf aan op het internet en duizenden mannen gaan graag op hun aanbod in.” Het merk staat trouwens bekend om kwajongensstreken ter wille van de marketing. Zo steekt het de draak met Britten en met homo’s op zijn website. Maar 42 Below maakt wel graag duidelijk dat het maar om puberlol en stuntwerk gaat. Echte homohaters werken dan ook niet voor de wodkaproducent die een Gay Parade sponsort.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!