Verzendkosten grootste ergernis webshopper

Zes op de tien webshoppers noemt hoge verzendkosten als belangrijkste ergernis bij het digitaal winkelen. In sommige gevallen lopen deze kosten op tot zo’n twintig euro. Dat blijkt uit gegevens van Ernst & Young.

Ook vorig jaar bleek uit gegevens van Ernst & Young dat verzendkosten voor de meeste ergernis zorgen bij webshoppers. Directeur Jacob Verschuur van Ernst & Young ICT Leadership is verbaast dat bedrijven het afgelopen jaar weinig met die wetenschap hebben gedaan.

“Klanten geven een duidelijk signaal af, maar hier wordt blijkbaar geen gehoor aan gegeven. Waarom bezorgt men niet alleen ‘s avonds, zodat tweede en derde afleverpogingen voorkomen kunnen worden? Bovendien kan een bestelling vaak best een dag wachten, waardoor de kosten binnen de perken blijven?”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!