VS licht Chinese consument voor

De snel groeiende groep Chinese consumenten ontvangt weinig onafhankelijke productinformatie. De Amerikaanse consumentenorganisatie J.D. Power en andere buitenlandse organisaties willen dat verhelpen. J.D. Power informeert de Chinezen va een website, die het lanceert in samenwerking met het plaatselijke internetbedrijf Sina. “De behoefte aan eerlijke voorlichting is enorm”, vindt Anne Yang, die Chinese jongeren informeert die in het buitenland willen studeren.

De consumenten geven in China steeds meer uit, tot tevredenheid van de regering die zo minder afhankelijk wordt van export. De verkopen in de detialhandel stegen vorig jaar met 13 procent tot 839 miljard dollar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!