Heinz groeit op rug 'weight watchers'

Voedingsproducent Heinz heeft in het eerste kwartaal 8,4 procent meer omzet geboekt. De nettowinst is gestegen tot 194,1 miljoen dollar. Dat heeft het voedingsconcern donderdag bekendgemaakt. In dezelfde periode een jaar eerder bedroeg de nettowinst nog 157,3 miljoen dollar.

De tien belangrijkste merken van Heinz boekten een omzetgroei van dubbele cijfers, volgens het Amerikaanse concern. Weight Watchers' 'Smart Ones'-maaltijden toonden de sterkste groei, op de voet gevolgd door de pastasauzen van Classico.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!