Delhaize opent nieuwe formule in Waterloo

De Belgische supermarktketen Delhaize heeft vorige week in Waterloo bij Brussel een nieuwe formule geopend. De versafdeling geeft de klanten een marktgevoel, omdat alle waren op planken zijn uitgestald. VolgensDelhaize geeft de Delhaize nieuwe stijl 'de juiste prijs en het goede gevoel'.

De verbouwing is de eerste in een reeks van 130 die alle grotere vestigingen ondergaan in de komende jaren. De supermarkt wil klanten meer diensten aanbieden, zoals de telefoonkaarten die het vorige maand lanceerde. Vooral het eigen merk van de keten moet in de nieuwe formule meer belicht worden.

“We vechten tegen de perceptie dat we een dure winkel zijn”, stelt Arthur Goethals, topman van Delhaize. “Mensen begrijpen niet dat een mooie winkel niet duur hoeft te zijn”, aldus Goethals. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!