H&M mikt op bricks en clicks

Sinds 3 augustus is Nederland het eerste land buiten Zweden dat online mag winkelen bij modeketen H&M. “De webwinkel en de reguliere vestigingen vullen elkaar perfect aan”, meent Erik Knijnenburg, countrymanager Nederland bij H&M. “In de winkels is verleiden van belang, zeker in deze verdringingsmarkt

Het artikel vindt u ook op de website en in de wekelijkse nieuwsbrief van RetailTech.nl, die vandaag verschijnt. Abonneren kan gratis.

Andere blikvangers in de nieuwsbrief:

- De winkelstraat op je mobiel
- RFID bestrijdt out of stock
- Website promoot nieuwe Sportlife

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!