Nieuwe Coca-Colafles zorgt voor meer omzet

Na een rumoerige start wordt nu langzamerhand duidelijk dat de nieuwe fles Coca-Cola geen windeieren legt. De omzet van de frisdrank is beduidende gestegen. De rumoerige start werd veroorzaakt doordat de consument in rep en roer was nadat bleek dat men veertig procent meer moest betalen voor de nieuwe fles.

Opvallend is dat Coca-Cola veel kopers van prijsvechtende concurrenten heeft getrokken. A-merken verliezen al een aantal jaren kopers aan prijsvechters als Aldi en Lidl. Coca-Cola heeft dit tij weten te doen keren.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!